tirsdag 7. desember 2021

Hjemmelaget kort

        Jeg bare elsker å lage kort og leke meg med forskjellige tema.

Hav, blomster og dyr for å nevne noen. Jeg liker godt å tegne også motivet på kort også, men det er veldig mye mer tidkrevende, så da blir det som oftest stempel og dies.

Av og til kan det enkle være det beste. Slik som kortet nedenfor. Hvitt og grått hånd i hånd. Allikevel er det nok kontraster til at du klarer å skille de forskjellige motivene fra hverandre og du ser tydelig hva som er på kortet.                                           













Dette er mitt første forsøk på journaling. Det er bare å prøve seg fram, leke litt, gi slipp og det er vanskeligere enn man skulle tro. Jeg synes det var en utfordring, og det er vel nettopp derfor jeg skal gjøre det igjen. Tror man har godt av å leke litt uten at man alltid skal prøve å kontrollere utfallet. 









Dette har blitt mitt favorittstempel. Nydelig ramme til et kort. Her kan man bruke tusj eller akvarell farger eller blekk for å fargelegge. Eller fargeblyanter og pastellkritt.
Denne har jeg laget flere varianter av og flere blir det!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar